Operator utilaje cu comandă numerică Compania noastră caută un Operator de utilaje cu comandă numerică . Dacă ai experiență în operarea și programarea acestor utilaje sau ești interesat să înveți și să te dezvolți în acest domeniu, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.
Setarea parametrilor tehnologici și lansarea listelor de comenzi;
Încărcarea / alimentarea utilajului;
Prelucrarea pieselor conform procedurilor interne;
Efectuarea controlului dimensional și vizual al pieselor prelucrate;
Descărcarea de pe masa utilajului a pieselor prelucrate;
Verificarea cantitativă și calitativă a pieselor prelucrate;
Sortarea conform procedurilor și pregătirea lor pentru următorul proces de lucru.
Experiență anterioară în operarea utilajelor cu comandă numerică reprezintă un avantaj;
Abilități bune de lucru în echipă și atenție la detalii;
Capacitatea de a urma instrucțiuni precise și de a respecta termenele limită;
Flexibilitate și disponibilitate pentru program de lucru în două schimburi.
Oportunitatea de a lucra cu echipamente tehnologice de ultimă generație; Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta într-un mediu dinamic și stimulant; Pachet salarial atractiv și tichete de masă în valoare de 40 ron/zi lucrată; Transport asigurat de către companie
Dacă ești pasionat de tehnologie, ai o atitudine pozitivă și ești gata să te implici activ într-un mediu de lucru competitiv, te invităm să aplici pentru poziția de Operator utilaje cu comandă numerică.
Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile.Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
M&Co HR Services recrutează pentru partenerul său din domeniul auto : OPERATOR DEPOZIT pentru Tîrgu-Mureș:
- Amplasarea mărfurilor recepționate în depozit (depozitare cod de bare);
- Pregătirea mărfurilor pentru expediere (listare);
- Manipularea mărfurilor în depozit;
- Verificarea calitativă/cantitativă a mărfurilor și supravegherea acestora;
- Menținerea curățeniei și a ordinii în depozit.
- Aptitudini bune de învățare și
- Mod de lucru precis;
- Experiență pe un post similar.
- Pachet financiar corelat cu aptitudinile și experiența;
- Tichete de masă;
- Posibilitate de avansare și
- Program de lucru intr-un schimb de luni -vineri 8h/zi
Firma din domeniul IT angajează CONTABIL PRIMAR.
• Intocmirea facturilor pentru clienti;
• Intocmirea raportului zilnic pentru incasari,
• Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea lor;
• Alte operatiuni de contabilitate primara;
• Studii medii/superioare in domeniul economic;
• Experienta in domeniul contabilitatii primare/facturare;
• Capacitate foarte buna de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca,
• Seriozitate, responsabilitate si implicare;
• Cunostinte operare PC,Microsoft office.
• Pachet salarial financiar corelat cu experiența candidatului;
• Tichete de masă 30 ron/zi lucrată;
• Instruire la locul de muncă.
M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, un Reprezentant comercial, care să se alăture echipei de vânzări, pentru zona Cluj/Sălaj.
- Consolidarea și menținerea relațiilor cu clienții deja existenți;
- Dezvoltarea portofoliului de clienți;
- Gestionarea ofertelor de preț;
- Întocmirea documentației necesare ofertării;
- Asigurarea asistenței tehnice și comerciale clienților din portofoliu și noilor clienți prin consilierea acestora;
- Negocierea, încheierea și asigurarea executării contractelor și acordurilor comerciale;
- Urmărirea plăților către furnizori și a plăților efectuate de către clienți;
- Întocmirea rapoartelor lunare de activitate și transmiterea acestora către conducerea societății.
- Experiență anterioară în vânzări, pe un rol similar;
- Cunoștințele din industria de anvelope și/sau experiența de lucru în domeniul automotive (anvelope/piese/auto) reprezintă un avantaj;
- Bune abilități de comunicare, negociere și persuasiune;
- Orientare către client și atitudine pro-activă;
- Dinamism și perseverență în atingerea obiectivelor;
- Capacitate de a lucra atât independent cât și ca parte a unei echipe;
- Bune cunoștințe de operare PC (Outlook, Word, Excel);
- Disponiblitate pentru deplasări pe teren;
- Permis de conducere categoria B.
- Pachet salarial financiar corelat cu experiența și aptitudinile candidatului;
- Card de tichete de masă;
- Vouchere de vacanță; Bonusuri de performanță;
- Training-uri și formări de specialitate în scop de dezvoltare;
- Pentru desfășurarea activității compania asigură laptop, telefon, mașină de serviciu și card de combustibil.